czwartek, 10 kwietnia 2014

Czas płynie...

Czas płynie, a ich miłość trwa. Tak można powiedzieć o wyjątkowej parze Jubilatów, którzy 50 lat temu składali sobie przysięgę małżeńską, a kilka dni temu obchodzili tę piękną rocznicę - złote gody. Dla nich powstały dwie kartki gratulacyjne.

Z sercem


To piękne, ażurowe serce pochodzi z TricksArt - delikatnie wytuszowałam je,dodałam perełki w płynie i  odrobinę gesso


Papierki to UHKi - mocno wytuszowane, z odrobiną gesso i postarzone



do tego koronka, sznurek i kompozycja z różyczek RAPAKIVI


Druga z zegarem (z Wycinanki), który symbolizuje upływający czas


Papierki to UHKi, Magiczna Kartka i papier craftowy


różyczki delikatnie wytuszowałam


i odrobina gesso




Pomimo deszczowej aury, słonecznego nastroju Wam życzę :)

23 komentarze:

  1. Przybiegłam z FB, żeby podziwiać te piękności - i co - nie mogę się napatrzyć - na obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no.. obie kartki cudne, przebogate wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna piekna i druga piekna, jedna ma cos w sobie i druga takze.Twoje kartki są coraz piekniejsze ...bardzo bogate i trudno byloby mi sie zdecydować na tą naj:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki. Pierwsza ślicznie ukwiecona, a na drugiej podoba mi się popękany papier, świetnie go użyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie bardzo ładne, ale w drugiej bardzo podoba mi się oryginalna kompozycja. Taka inna, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne są. :) Szcególnie pierwsza skradła moje serce za delikatność i urok. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, sama nie wiem, która bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka! Bardzo lubię tu do Ciebie zaglądać. W Twoich pracah jest piękno i spokój. Są idealne

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! Utrzymane w pięknej kolorystyce i dopracowane po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne obie,w drugiej bardzo podoba mi się układ dodatków;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie są przepiękne! Ale ta z sercem skradła moje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obie cudne ale jednak ta pierwsza z serduchem najjjjjjjjjjjjj

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że nie muszę wybierać, bo co jedna to ładniejsza. obie równie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Potwierdzam obie cudowne ale ta pierwsza po prostu zniewala

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są. Ta z zegarem wręcz niezwykła... Będą piękną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja mam zaległości... same cuda natworzyłaś i jest całe mnóstwo. A wszystkie zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obie przepiękne, ale tym razem chyba pierwsza dla mnie zwycięża - bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, jak zawsze :) Do gustu przypadła mi szczególnie ta druga... Podoba mi się to tło niebiesko-białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sercowa karteczka podbila moje serce :) cudnaaaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...